آخرین مطالب سایت در ایمیل شما
اگر مایلید آخرین مقالات سایت 20 میخوام برای شما ایمیل شود کافیست ایمیل خود را در کادر پایین وارد و ثبت نمایید،تا در صورت اضافه شدن مقاله ای در سایت به صورت اتوماتیک برای شما ایمیل شود.

ایمیل خود را وارد کنید:

ابتدا ایمیل خود را به طور صحیح (بدون .www)در کادر فوق وارد و سپس روی دکمه ثبت ایمیل ، کلیک نمایید.در پنجره باز شده کد امنیتی نشان داده شده را وارد نمایید و روی کامل شدن درخواست کلیک کنید.حال کافیست به ایمیل خود مراجعه و ایمیل خود را فعال کرده تا ثبت نام شما تکمیل شود....... موفق و پیروز باشید

شماره پروژه : ۱۷۱

عنوان پروژه : بررسی و طراحی سایت سیستم خرید و فروش اینترنتی

تعداد صفحات : ۱۱۰

شرح مختصر پروژه: پروژه حاضر تحت عنوان بررسی و طراحی سایت سیستم خرید و فروش اینترنتی می پردازد.هزینه راه اندازی یک وب سایت به مراتب کمتر از هر ابزار تجاری یا تبلیغاتی دیگر است و هزینه زمانی و مالی بسیار کمتری برای شرکت دارد. ۲۴ ساعته  و حتی در مواقع تعطیلات رسمی آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مشتریان در رابطه با فعالیتها می باشد. موتورهای جستجو در اینترنت به طور رایگان، اشخاصی که کالا یا خدمات مشابه خدمات شرکت را جستجو می کنند را به سایت راهنمایی می کنند. بازدیدکنندگان و مشتریان ، منحصر به یک منطقه یا شهر نخواهند بود. مشتری برای دفعات بعدی بیشتر به سایت شرکت مراجعه می کند، چون فاصله مشتری تا شرکت فقط چند کلیک است . مشتری راحتتر با فعالیت و خدمات شرکت آشنا می شود و ارتباط برقرار می کند.

در همین رابطه بخوانید :  دانلود پایان نامه طراحی وب سایت فروش اینترنتی

هزینه تبلیغات در اینترنت و معرفی وب سایت شرکت نسبت به سایر رسانه ها به مراتب ارزانتر می باشد.برای توسعه تجارت خود ناگزیر به جایگزینی روشهای سنتی با روشهای روز مانند وب سایت هستید.

تجارت الکترونیک در جهان یک موضوع کاملا جا افتاده است. اما در ایران به علتهای گوناگون این مورد هنوز برای مردم امری نا آشناست. ولی حداکثر تا دو سال آینده اوضاع در ایران، به نحو چشمگیری تغییر خواهد کرد. اما اگر بخواهید نقطه شروع تان آن روز باشد، دیگر به سختی به پای کسانی که امروز در حال فعالیت اند خواهید رسید. پس همین امروز برای برپایی سایت خود اقدام کنید.

این پروژه در چهر فصل آماده گردیده است که در فصل اول به تجارت الکترونیک ، مزایا و معایب تجارت الکترونیک ، عوامل موفقیت در آن ، مشتری مداری ، انواع تجارت الکترونیک و تجارت الکترونیک در قالب خرید و فروش می پردازد.در فصل دوم پایگاه داده برای طراحی سایت و در فصل سوم وب سایت و طراحی یک سایت سیستم خرید و فروش اینترنتی می پردازد.

در همین رابطه بخوانید :  دانلود پروژه پردازش موازی و سیستم های پردازش موازی گذرگاهی

——————-——————-—–—-—     ۲۰milkham.com   ———-—–———-———-—————

20mikham.com-download   دانلود مستقیم  :    بررسی و طراحی سایت سیستم خرید و فروش اینترنتی

20mikham.com-pasword    رمز عبور فایل   :    www.20mikham.com

20mikham.com-size      حجم فایل    :    ۴,۰۷MB

20mikham.com-home       منبع فایل    :    ۲۰میخوام

——————-——————-—–—-—     ۲۰milkham.com   ———-—–———-———-—————

برچسب های این نوشته

ارسال دیدگاه

پشتیبانی