آخرین مطالب سایت در ایمیل شما
اگر مایلید آخرین مقالات سایت 20 میخوام برای شما ایمیل شود کافیست ایمیل خود را در کادر پایین وارد و ثبت نمایید،تا در صورت اضافه شدن مقاله ای در سایت به صورت اتوماتیک برای شما ایمیل شود.

ایمیل خود را وارد کنید:

ابتدا ایمیل خود را به طور صحیح (بدون .www)در کادر فوق وارد و سپس روی دکمه ثبت ایمیل ، کلیک نمایید.در پنجره باز شده کد امنیتی نشان داده شده را وارد نمایید و روی کامل شدن درخواست کلیک کنید.حال کافیست به ایمیل خود مراجعه و ایمیل خود را فعال کرده تا ثبت نام شما تکمیل شود....... موفق و پیروز باشید

شماره پروژه : ۲۰۷

عنوان پروژه : مشخص نمودن راکتانس محورهای q و d در موتورهای سنکرون

تعداد صفحات : ۳۸

شرح مختصر پروژه: در این پروژه روشی بیان شده که در آن نیروی محرکه القایی و راکتانس محور d از آزمایش بی باری و راکتانس محور q آزمایش بارداری بدست آمده اند به نظر  مولف آرمایشهای ساده ای هستند که نیاز به داشتن دانش بالا و وسایل در مقایسه با آزمایشهای تعیین استاندارد موتورهای القایی ندارد و انجام آن برای تکنسین های آزمایشگاهی آسان است هر چند که نمی تواند ضمانتی با حساسیت بالا برای ماشینهای با اشباع زیاد باشد.راکتانس محورهای d و q از مورتورهای سنکرون مغناطیس دائم می توانند مشخص شوند با استفاده از۱) روش آنالیز یا محاسباتی ۲) روش المان محدود۳) آزمایشهای تجربی.

۱) روش آنالیزی:

روش آنالیزی به شکل گسترده بکار می رود در محاسبات راکتانس سنکرون ماشینهای سنکردن قطب برجسته با تحریک الکترو مغناطیسی و به دلیل اینکه روتور ماشینهای سنکرون مغناطیس دائم ساختمان خیلی پیچیده دارند از این رو آن خیلی مشکل است که پیش بینی کنیم مقدار دقیق میدان مغناطیسی توزیعی در فاصله هوایی. با دانستن اینکه راکتانسهای محور d و q مشخص می‌شوند از رابطه داخل پروژه که Xad و Xaq به ترتیب راکتانسهای متقابل محور d و q می باشند و X1 راکتانس پراکندگی هر فاز استاتور است. و Xad و Xaq  وابسته هستند به اشباع مغناطیسی بواسطه شار اصلی و X1 راکتانس پراکندگی به شکل شیارها و اتصالات انتهایی آنها بستگی دارد.

در همین رابطه بخوانید :  دانلود پروژه بررسی کامل رله های حفاظتی در حفاظت شبکه های برق

راکتانسهای متقابل محور d ، Xad و راکتانس متقابل محور q، Xaq  بیان می شوند بصورت داخل پروژه در بخش دو شاهد روشهای تجربی برای مشسخص کردن راکتانسها خواهیم بود در بخشی سه دیاگرام فازوری ( PMSMs ) و بعضی روابط اساسی منشعب شده از آن بحث شده در بخش IV مشخص کردن زاویه  بیان شده و در بخش V روشهای آزمایش توصیف شده اند و سرانجام در بخش VI یک نتیجه گیری شده است.

آزمایشهای برای مشخص کردن راکتانس:

روشهای آزمایش توصیف شده در بخش V اساساً هستند ترکیبی از آزمایشهای بی باری و بارداری، این چنین آزمایشهای جدید نیستند البته این یک گزارش جدید است در این نوشته چندین روش دیگر توصیف شده است برای مشخص کردن راکتانسهای محور d و  q بدون احتیاج به در رابطه قرار دادن اطلاعات وضعیت روتور به هر حال با متمرکز ساختن این روشها، برای نمونه ماشین با روی کاری مغناطیسی بدون مشخصه سیم پیچ دمپر با روشهای مختلفی می توان بدست آورد.

در همین رابطه بخوانید :  پروژه بررسی انتقال انرژی به وسیله خطوط HVDC و سیستم های قدرت آن

——————-——————-—–—-—     ۲۰milkham.com   ———-—–———-———-—————

20mikham.com-download   دانلود مستقیم  :    مشخص نمودن راکتانس محورهای q و d در موتورهای سنکرون

20mikham.com-pasword    رمز عبور فایل   :    www.20mikham.com

20mikham.com-size      حجم فایل    :    ۱MB

20mikham.com-home       منبع فایل    :    ۲۰میخوام

——————-——————-—–—-—     ۲۰milkham.com   ———-—–———-———-—————

برچسب های این نوشته

ارسال دیدگاه

پشتیبانی