آخرین مطالب سایت در ایمیل شما
اگر مایلید آخرین مقالات سایت 20 میخوام برای شما ایمیل شود کافیست ایمیل خود را در کادر پایین وارد و ثبت نمایید،تا در صورت اضافه شدن مقاله ای در سایت به صورت اتوماتیک برای شما ایمیل شود.

ایمیل خود را وارد کنید:

ابتدا ایمیل خود را به طور صحیح (بدون .www)در کادر فوق وارد و سپس روی دکمه ثبت ایمیل ، کلیک نمایید.در پنجره باز شده کد امنیتی نشان داده شده را وارد نمایید و روی کامل شدن درخواست کلیک کنید.حال کافیست به ایمیل خود مراجعه و ایمیل خود را فعال کرده تا ثبت نام شما تکمیل شود....... موفق و پیروز باشید

با سلام و عرض ادب خدمت شما همراهان سایت ۲۰میخوام

امروز با معرفی وب سایت مهندسی ویکی پاور خدمت شما عزیزان هستیم.سایت ویکی پاور در زمینه جزوات ، مقالات ، کتاب ، نرم افزار و پایان نامه های رشته های مهندسی علی الخصوص رشته مهندسی برق یکی از برترین سایت ها می باشد.فایل pdf پروژه و پایان نامه های این سایت همانند سایت ۲۰میخوام به صورت رایگان می باشد که شما عزیزان میتوانید با دانلود ان پروژه ها به اطلاعات خود بسیار بیافزایید.

همچنین شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرامی و خبرنامه اشتراکی سایت ویکی پاور ، به صورت رایگان آخرین پروژه و مقالات این وب سایت را در ایمل خود دریافت نمایید.

 

آدرس سایت مهندسی ویکی پاور     :    www.wikipower.ir

در همین رابطه بخوانید :  نرم افزارهای ضروری و مورد نیاز (مرورگر اینترنتی ، pdfخوان و..)

برچسب های این نوشته

ارسال دیدگاه

پشتیبانی