آخرین مطالب سایت در ایمیل شما
اگر مایلید آخرین مقالات سایت 20 میخوام برای شما ایمیل شود کافیست ایمیل خود را در کادر پایین وارد و ثبت نمایید،تا در صورت اضافه شدن مقاله ای در سایت به صورت اتوماتیک برای شما ایمیل شود.

ایمیل خود را وارد کنید:

ابتدا ایمیل خود را به طور صحیح (بدون .www)در کادر فوق وارد و سپس روی دکمه ثبت ایمیل ، کلیک نمایید.در پنجره باز شده کد امنیتی نشان داده شده را وارد نمایید و روی کامل شدن درخواست کلیک کنید.حال کافیست به ایمیل خود مراجعه و ایمیل خود را فعال کرده تا ثبت نام شما تکمیل شود....... موفق و پیروز باشید

شماره پروژه : ۲۰۶

عنوان پروژه : تربیت بدنی ، اهداف و روانشناسی تربیت بدنی

تعداد صفحات : ۳۰

شرح مختصر پروژه: پروژه حاضر با عنوان تربیت بدنی ، اهداف و روانشناسی تربیت بدنی به اهمیت ورزش و تربیت بدنی پرداخته است.همانطور که میدانید ورزش ،فرایندی است آموزشی، تربیتی که هدف آن بهبود بخشیدن به اجرا و رشد انسان از طریق فعالیت های جسمانی. به عبارتی دیگر ورزش بخشی از تعلیم و تربیت، وسیلۀ سالم سازی انسانها و در نهایت جامعه تعریف شده است.پروژه حاضر با عنوان تربیت بدنی ، اهداف و روانشناسی تربیت بدنی آماده شده است که در آن هدف و مقصود تربیت بدنی به مفصل آورده شده است و در مجموع روانشناسی این رشته مهم جهت مطالعه شما عزیزان آماده گردیده است.

تندرستی، تفریحات سالم و حرکات موزون به عنوان حوزه های وابسته به تربیت بدنی و ورزش شناخته شده اند. هدف این حوزه ها پرورش تمام ابعاد وجودی انسان و بهبود سطح کیفی زندگی اوست. ارتقای سطح تندرستی، دنبال کردن فعالیتهای مفید تفریحی، تجاربی هستند که همراه فعالیت های حرکتی در قلمرو تربیت بدنی و ورزش، استعداد بهبود زندگی را در تمام افراد بوجود می آورد.

در همین رابطه بخوانید :  مقایسه استرس و فرسودگی شغلی در کارکنان ایران خودرو دیزل

بدیهی است که مفاهیم روانشناسی ارزش زیادی برای مربی ورزش و معلم تربیت بدنی دارد. با وجود این ممکن است رعایت احتیاط خوب باشد.روانشناسی نمی تواند جانشین کار سخت، پشتکار، طرح ریزی دقیق، رهبری مؤثر و ارشاد دقیق کلاسها و جلسات تمرین شود. روانشناسی باید بخشی از همۀ اینها را تشکیل دهد.

———————————————————————————————————————————

اگر مایل به دریافت فایل PDF و WORD پروژه با عنوان “ تربیت بدنی ، اهداف و روانشناسی تربیت بدنی ” می باشید ، فرم زیر را تکمیل نمایید تا بلافاصله برایتان ایمیل شود.

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

دانلود رایگان این پروژه در ایمیل شما :

نام و نام خانوادگی (الزامی)

آدرس ایمیل ( پست الکترونیکی شما ) الزامی

عنوان دقیق پروژه درخواستی

شماره تلفن

———————————————————————————————————————————

برچسب های این نوشته

ارسال دیدگاه

پشتیبانی