آخرین مطالب سایت در ایمیل شما
اگر مایلید آخرین مقالات سایت 20 میخوام برای شما ایمیل شود کافیست ایمیل خود را در کادر پایین وارد و ثبت نمایید،تا در صورت اضافه شدن مقاله ای در سایت به صورت اتوماتیک برای شما ایمیل شود.

ایمیل خود را وارد کنید:

ابتدا ایمیل خود را به طور صحیح (بدون .www)در کادر فوق وارد و سپس روی دکمه ثبت ایمیل ، کلیک نمایید.در پنجره باز شده کد امنیتی نشان داده شده را وارد نمایید و روی کامل شدن درخواست کلیک کنید.حال کافیست به ایمیل خود مراجعه و ایمیل خود را فعال کرده تا ثبت نام شما تکمیل شود....... موفق و پیروز باشید

شماره پروژه : ۱۵۷

عنوان پروژه : بررسی چند آزمایش مهم در مکانیک

تعداد صفحات : ۹۳

شرح مختصر پروژه : در این قسمت از سایت ۲۰میخوام جزوه آموزشی تحت عنوان بررسی چند آزمایش مهم در مکانیک آماده شده است. در فصل اول میز هیدرولیکی جهت آموزش تهیه شده و  در فصل دوم و سوم تئوری و بررسی آزمایش و اندازه گیری جریان عبوری از ونتوری متر و جریان عبوری از اوریفیس جهت آموزش آماده شده است.در فصل چهارم آزمایش برخورد جت توضیح داده شده است.فصل های پنجم تا هشتم به ترتیب به وسایل اندازه گیری شدت جریان، جریان عبوری از سرریزها ، افت انرژی در شبکه ها ، جریان های گردابی (ورتکس ) مربوط میشود. و فصل نهم  آزمایش مرکز فشار به طور کامل توضیح داده شده است.

میز هیدرولیکی :

هدف از طرح میز هیدرولیکی ، فراهم نمودن وسیله ای برای انجام یک سری آزمایشات ساده در مکانیک سیالات و هیدرولیک می باشد.در میز هیدرولیکی یک تانک وزنی W قرار دارد که این تانک به منظور اندازه گیری وزن آبی که از دستگاه مورد آزمایش عبور نموده است و از طریق لوله کوتاه D که از قسمت F به تانک وزنی منتهی می شود بکار می رود.

در همین رابطه بخوانید :  دانلود پروژه تحلیل سیستم هيدروليك و حركت لودر Loader Hydraulics

جریان عبوری از ونتوری متر:

ونتوری متر وسیله ایست که برای اندازه گیری شدت جریان در لوله ها مورد استفاده قرار می گیرد.هدف از انجام این آزمایش مقایسه جریان عبوری محاسبه شده با کمک دستگاه ونتوری متر با میزان جریان واقعی بدست آمده با استفاده از تانک وزنی میزهیدرولیکی و تعیین  ضریب تخلیه (C) جهت این مقایسه می باشد.

——————-——————-—–—-—     ۲۰milkham.com   ———-—–———-———-—————

20mikham.com-download   دانلود مستقیم  :    بررسی چند آزمایش مهم در مکانیک

20mikham.com-pasword    رمز عبور فایل   :    www.20mikham.com

20mikham.com-size      حجم فایل    :    ۲,۹MB

20mikham.com-home       منبع فایل    :    ۲۰میخوام

——————-——————-—–—-—     ۲۰milkham.com   ———-—–———-———-—————

 

برچسب های این نوشته

ارسال دیدگاه

پشتیبانی