آخرین مطالب سایت در ایمیل شما
اگر مایلید آخرین مقالات سایت 20 میخوام برای شما ایمیل شود کافیست ایمیل خود را در کادر پایین وارد و ثبت نمایید،تا در صورت اضافه شدن مقاله ای در سایت به صورت اتوماتیک برای شما ایمیل شود.

ایمیل خود را وارد کنید:

ابتدا ایمیل خود را به طور صحیح (بدون .www)در کادر فوق وارد و سپس روی دکمه ثبت ایمیل ، کلیک نمایید.در پنجره باز شده کد امنیتی نشان داده شده را وارد نمایید و روی کامل شدن درخواست کلیک کنید.حال کافیست به ایمیل خود مراجعه و ایمیل خود را فعال کرده تا ثبت نام شما تکمیل شود....... موفق و پیروز باشید

شماره پروژه : ۱۵۵

عنوان پروژه : دانلود پروژه هوشمند سازی و خانه هوشمند

تعداد صفحات : ۱۲۷

شرح مختصر پروژه : شاید با خود می گویید که منظور از خانه هوشمند (به انگلیسی smart home)  چیست؟در این پروژه به طور مفصل درمورد هوشمند سازی و خانه هوشمند  بحث شده است.اکثر شما با گوشی های معمولی مانند نوکیا و سونی اریکسون آشنایی دارید که تا چند سال قبل به وفور دست همه بود آشناییت دارید که امروزه آن گوشی ها جای خود را به گوشی های هوشمند آندروید عوض نموده است.در مورد خانه های آینده دقیقا قضیه به همین منوال است که خانه های معمولی تا چند سال جای خود را به خانه های هوشمند خواهد داد.لذا بررسی هوشمند سازی و خانه هوشمند می تواند به ما کمک کند که زودتر این کار انجام شود.

تفاوت اصلی خانه هوشمند با خانه های معمولی در این است که تجهیزات در خانه هوشمند به هم وصل است و به نوعی مکمل هم هستند و با یک دستگاه سنترال (مرکزی) کنترل می شود. کنترل دما ، روشنایی ، آب و هوا، چراغ ها، قفل ها ، لوازم و انواع مختلفی از دوربین ها و مانتیورهایی که می توانند به خانه هی هوشمند و خودکار اضافه شوند که از هر جای خانه و حتی دور از خانه  با وسیله کنترلی (مثل موبایل) قابل کنترل می باشد.

در همین رابطه بخوانید :  دانلود پروژه ارزیابی و بررسی کیفیت برق در شبکه توزیع برق ایران

 

مزایای یک خانه ی هوشمند چیست؟

به نظر شما فایده اصلی خانه هوشمند ، که ارتباط وسایل خانه با یکدیگر است ،چیست؟ دسته ، راحت بودن! داشتن یک خانه ی هوشمند باعث می گردد بتوان کارهای زیادی را با دردسر کمتری انجام داد. کارهایی مثل تنظیم تهویه، خاموش و  روشن کردن لامپ ها و غیره.

شما با خانه هوشمند می توانید برای وسایل خانه ی خود زمانبندی نیز تعیین کنید، بنابراین یکسری کارها در ساعات خاصی از روز به صورت خودکار انجام خواهند شد. حتی برخی از این وسایل هوشمند قابلیت یادیگری داشته و از کارهایی که شما انجام می دهید، می آموزند، در نتیجه با فعالیت بسیار کمتری می توانید انجام خیلی کارها را به صورت خودکار به وسایل خانگی خود محول کنید.

 

خانه هوشمند یا Smart Home

خانه هوشمند، خانه ای است که علاوه بر ارتباط بی سیم از راه دور با صاحبان خود، امکان تامین انرژی مورد نیاز را از منابع انرژی پاک (مانند خورشید و باد) داشته باشد و تمامی اجزاء الکترونیکی آن برای بدست آمدن بیشترین میزان بازدهی، با یکدیگر در تعامل باشند.به بیان ساده تر در یک خانه هوشمند واقعی، خبری از سوخت های فسیلی و منابع آلوده کننده محیط زیست، هدر رفت آب، روشن ماندن بی دلیل و هدر رفت انرژی توسط چراغ ها، اجاق گاز و منابع سرمایش و گرمایش، ورود افراد غیرمجاز و … نخواهد بود!

در همین رابطه بخوانید :  دانلود پروژه بررسی و معرفی سيستم های نانو الكترومكانيك (NEMS)

اجزای اصلی یک خانه هوشمند، مانند زنگ درب (آیفون تصویری)، قفل درب ها، ورودی پارکینگ، قفل یا کرکره پنجره ها، لوازم آشپزخانه، لوازم صوتی و تصویری، سیستم سرمایشی و گرمایشی، همه به اینترنت متصل هستند (اینترنت اشیاء) و امکان کنترل آنها از راه دور برای صاحب خانه فراهم است.

این ارتباط به روش های گوناگون صورت می گیرد و فناوری هایی مانند Z-Wave Zigbee ،KNX و Control4 بر اساس آن ابداع شده اند.این فناوری های ارتباطی مخصوص اینترنت اشیاء یا Internet Of Things توسعه داده شده اند.در چنین خانه ای وقتی که شما حضور نداشته باشید، با به صدا درآمدن زنگ درب، گوشی شما زنگ خواهد خورد یا به شیوه های دیگر مثل ایمیل، از حضور مراجع به درب منزل مطلع خواهید شد.

——————-——————-—–—-—     ۲۰milkham.com   ———-—–———-———-—————

20mikham.com-download   دانلود مستقیم  :    دانلود پروژه هوشمند سازی و خانه هوشمند

20mikham.com-pasword    رمز عبور فایل   :    www.20mikham.com

20mikham.com-size      حجم فایل    :    ۵,۳MB

در همین رابطه بخوانید :  دانلود پروژه خانه هوشمند و طراحی سیستم های آن BMS

20mikham.com-home       منبع فایل    :    ۲۰میخوام

——————-——————-—–—-—     ۲۰milkham.com   ———-—–———-———-—————

برچسب های این نوشته

ارسال دیدگاه

پشتیبانی