آخرین مطالب سایت در ایمیل شما
اگر مایلید آخرین مقالات سایت 20 میخوام برای شما ایمیل شود کافیست ایمیل خود را در کادر پایین وارد و ثبت نمایید،تا در صورت اضافه شدن مقاله ای در سایت به صورت اتوماتیک برای شما ایمیل شود.

ایمیل خود را وارد کنید:

ابتدا ایمیل خود را به طور صحیح (بدون .www)در کادر فوق وارد و سپس روی دکمه ثبت ایمیل ، کلیک نمایید.در پنجره باز شده کد امنیتی نشان داده شده را وارد نمایید و روی کامل شدن درخواست کلیک کنید.حال کافیست به ایمیل خود مراجعه و ایمیل خود را فعال کرده تا ثبت نام شما تکمیل شود....... موفق و پیروز باشید

شماره پروژه : ۲۰۱

عنوان پروژه : مقایسه سلامت روانی دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی با دانشجویان دانشکده علوم پایه

تعداد صفحات : ۹۵

شرح مختصر پروژه: در‌ این پژوهش به بررسی مقایسه سلامت روانی دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشانسی با دانشجویان دانشکده علوم پایه دانشگاه شهید بهشتی پرداخته شد سوالهای‌ این پژوهش آن بوده است که آیا بین سلامتی روانی دانشکده علوم تربیتی با دانشجویان علوم پایه تفاوت معنی داری وجود دارد ؛ و سوال دوم به‌این شکل بود که آیا بین سلامت روانی دانشجویان پسر دانشگاه علوم تربیتی روا نشناسی با دانشجویان پسر دانشگاه علوم پایه تفاوتهای معنا داری وجود دارد ؛‌و سوال سوم به‌این شکل بود که آیا بین سلامت روانی دانشجویان دختر دانشگاه علوم تربیتی با دانشجویان دختر علوم پایه تفاوت معنی داری وجود دارد؟ و سوال چهارم به‌این مورد پرداخته بود که آیا بین سلامتی روانی دانشجویان دختر دو دانشکده با دانشجویان پسردو دانشکده تفاوت معنی داری وجود دارد؟ جامعه آماری‌این پژوهش همه دانشجویان دو دانشکده بود که از بین‌این دانشجویان دو دانشکده تعداد ۱۰۰ نفر به ‹‹ عنوان نمونه، از هر دو دانشکده با روش نمونه برداری تصادفی ساده انتخاب شد ابزار گرد آوری اطلاعات در‌این پژوهش عبارت بود از آزمون سلامت روانی (scl-90-R). روش تحقیق در‌این پژوهش روش همبستگی بود. ـ آزمون t برای دو گروه مستقل.

در همین رابطه بخوانید :  دانلود پروژه بررسی جایگاه خانواده در اسلام

بررسی سولات در‌این پروژهش حاکی از آن است که ارتباط معنی داری بین سلامت روانی دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و علوم پایه وجود نداشت و در مورد سوال دوّم و سوم هم سلامت روانی دانشجویان پسر و دانشجویان دختر دو دانشکده هم نتیجه مانند سوال اول بود یعنی تفاوت معنای داری بین سلامت روانی آنها وجود نداشت ولی در مورد سوال چهارم نتیجه بر عکس بود یعنی‌اینکه تفاوت معنای داری بین سلامت روانی دانشجویان دختر دو دانشکده در مقایسه با دانشجویان پسر دو دانشکده وجود داشت به‌این معنی که سلامت روانی دانشجویان پسر دو دانشکده بیشتر از سلامت روانی دانشجویان دختر دو دانشکده بوده است.

در پژوهش حاضر بر اساس دادههای از آزمون سلامت روانی (SCL-90-R) سوالهای پژوهش به وسیله آزمونهای آماری مناسب مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و روش نمونه برداری در‌این تحقیق روش تصادفی ساده بوده است و حجم نمونه در‌این پژوهش یکصد دانشجو ار دو دانشکده علوم تربیتی و علوم پایه دانشگاه شهید بهشتی صورت گرفته است و در بررسی سوال اول‌ این پژوهش نتایج مبین آن است که بین سلامت روانی دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و علوم پایه تفاوت معنی داری وجود نداشت به‌این معنی و مفهوم که از نظر سلامت روانی، دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و علوم پایه در وضعیت تقریبا یکسان قرار دارند.

در همین رابطه بخوانید :  دانلود پروژه روان‌ شناسي دين

و در بررسی سوال دوم:‌این نتیجه بدست آمد که بین سلامت روانی دانشجویان پسر دانشکده علوم تربیتی و دانشجویان پسر دانشکده علوم پایه تفاوت معنادار نبود و به‌این معنی که سلامت روانی دانشجویان پسر دانشکده های علوم تربیتی و علوم پایه در یک سطح قرار دارد و به عبارت بهتر تفاوتی که نشان دهنده‌این باشد که سلامت روانی دانشجویان پسر هر یک از دو دانشکده از یکدیگر بهتر باشد در‌این تحقیق دیده نشد. و در بررسی سوال ۳ تحقیق نیز نتایج حاصله مثل نتایج سوالهای اول و دوم‌این پژوهش بوده است. ولی سوال چهارم‌این پژوهش نتایج مبین‌این بوده است که تفاوت معناداری بین سلامت روانی دانشجویان پسر با دانشجویان دختر دو دانشکده وجود داشت به‌این معنی که میزان سلامت روانی پسران به مراتب بیشتر از سلامت روانی دانشجویان دختر است.

فهرست مطالب :
فصل اوّل:
۱- مقدمه ۲
۲- بیان مسئله ۱۰
۳- سوالهای پژوهشی ۱۳
۴- اهداف پژوهش ۱۳
۵- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱۴
۶- متغیرها و تعاریف مفهومی‌و عملیاتی آنها ۱۵
۷- خلاصه مباحث مطرح شده ۱۷
فصل دوم:
۸- پیشینه تحقیق ۱۸
۹- تاریخچه بهداشت روانی ۱۹
۱۰- تعریف سلامت روانی و نظریه های شناختی ارائه شده ۴۴
۱۱-هدف اصلی بهداشت روانی و دیدگاههای روان تحلیلگری و انسانگری در مورد بهداشت روانی ۴۴
الگوی شخصیت سالم از دیدگاه رفتارگرایی ۵۲
۱۱-الگوی شخصیت سالم از دیدگاه پرلز ۵۳
نظریه عقلانی هیجانی الیس ۵۵
۱۲-دیدگاه اریسکون در مورد مشخصات افراد سالم ۵۷
انسانها دارای شخصیت سالم از نظر الکساندر ۵۸
۱۳-دیدگاه انجمن ملی بهداشت جهان درباره افراد دارای سلامت
ذهنی و روانی ۵۹
۱۴-دیدگاه های نظری درباره سلامت روانی ۶۰
الف ـ نظریه سیستم ها ۶۰
ب ـ ودیکود اکولوژیکی ۶۲
ج ـ مفهوم تعادل حیاتی ۶۵
فصل سوم:‌
روش تحقیق ۶۸
طرح تحقیق ۶۹
انتخاب نمونه یا نمونه گیری ۷۰
جامعه آماری ۷۰
تعداد نمونه ۷۱
روش نمونه گیری ۷۱
معرفی ابزار پژوهش و پایایی آنها ۷۱
روش جمع آماری اطلاعات ۷۲
روش آماری ۷۳
فصل چهارم:‌
تجزیه و تحلیل آماری ۷۴
فصل پنجم:
بحث و نتیجه گیری ۸۸
پیوستها
منابع

در همین رابطه بخوانید :  مقایسه تاثیر درمان نوروفیدبک با داروئی دربيماران وسواس فكری وعملی

——————-——————-—–—-—     ۲۰milkham.com   ———-—–———-———-—————

20mikham.com-download   دانلود مستقیم  :    مقایسه سلامت روانی دانشجویان دو دانشکده روانشناسی و پایه

20mikham.com-pasword    رمز عبور فایل   :    www.20mikham.com

20mikham.com-size      حجم فایل    :    ۲,۵MB

20mikham.com-home       منبع فایل    :    ۲۰میخوام

——————-——————-—–—-—     ۲۰milkham.com   ———-—–———-———-—————

 

برچسب های این نوشته

ارسال دیدگاه

پشتیبانی