آخرین مطالب سایت در ایمیل شما
اگر مایلید آخرین مقالات سایت 20 میخوام برای شما ایمیل شود کافیست ایمیل خود را در کادر پایین وارد و ثبت نمایید،تا در صورت اضافه شدن مقاله ای در سایت به صورت اتوماتیک برای شما ایمیل شود.

ایمیل خود را وارد کنید:

ابتدا ایمیل خود را به طور صحیح (بدون .www)در کادر فوق وارد و سپس روی دکمه ثبت ایمیل ، کلیک نمایید.در پنجره باز شده کد امنیتی نشان داده شده را وارد نمایید و روی کامل شدن درخواست کلیک کنید.حال کافیست به ایمیل خود مراجعه و ایمیل خود را فعال کرده تا ثبت نام شما تکمیل شود....... موفق و پیروز باشید

شماره پروژه : ۱۷۲

عنوان پروژه : پست های فشار قوی و فشرده سازی آن ها

تعداد صفحات : ۲۱۳

شرح مختصر پروژه: پروژه حاضر با عنوان پست های فشار قوی و فشرده سازی آن ها می باشد.همانطور که می دانیم پست ها در نیروگاه ها ، خطوط انتقال و توزیع یکی از اصلی ترین قسمت های شبکه و سیستم های قدرت می باشند.

پست جایی است که در مسیر تولید انرژی الکتریکی ، انتقال یا توزیع آن ، ولتاژ را به وسیله ترانسفورماتور  به مقادیر بالاتر یا پایین‌تر تغییر می‌دهد. غیر از ترانسفورماتور ، تجهیزاتی همچون بریکر ، سکسیونر ، ترانس های ولتاژ و جریان و .. در پست ها وجود دارد.توان الکتریکی می‌تواند از میان شمار زیادی پست بین نیروگاه و مصرف کننده عبور کند و ولتاژ  آن در طول مسیر بارها تغییر دهد.با استفاده از بریکر یا همان کلید ها امکان انجام مانور فراهم شود و در واقع کار اصلی پست مبدل ولتاژ یا عمل سویچینگ بوده که در بسیاری از پستها ترکیب دوحالت فوق دیده می شود .

در همین رابطه بخوانید :  بررسی و شبیه سازی رله محافظت از لغزش قطب در ژنراتورهای سنکرون

پست های برق ،  اکثرا داخل شهرها برای مصرف کننده وظیفه کاهش ولتاژ را داند.از این نظر فشرده سازی آن ها یکی از دغدغه های مهندسین برق می باشد.پست‌هایی که در آن ترانسفورماتورهای افزاینده وجود دارد ، موجب افزایش ولتاژ و کاهش جریان می‌شوند، و بالعکس.یعنی در پست‌هایی کاهنده ، ترانسفورماتورهای کاهنده موجب کاهش ولتاژ و  افزایش جریان میشود.

در این پایان نامه نویسنده طرحی  ابتکاری جدید برای فشرده سازی پست های فشار قوی  Pass System آورده است. PassMoo یک طرح کلید مناسب کامل برای استفاده اجزای بیرونی پست ها می باشد . طرحی کامل بوده که قادر است طبق استاندارد های اساسی بر اساس نیازمندیهای پست افزایش یابد. عملکرد های معمولی pass moo عبارتند از :

– اندازه گیری جریان

– قطع (سکسیونر)

– قطع جریان (بریکر)

– ایزوله کردن(کلید زمین)

این تجهیزات در محفظه ای به صورت استوانه ای شکل حاوی گاز SF6  می باشند . هر پل با قرار گرفتن در محفظه خودش قابلیت اطمینان و ایمنی را افزایش می دهد.

در همین رابطه بخوانید :  بررسی تجهیزات پست های انتقال و توزیع

——————-——————-—–—-—     ۲۰milkham.com   ———-—–———-———-—————

20mikham.com-download   دانلود مستقیم  :    دانلود پروژه پست های فشار قوی و فشرده سازی آن ها

20mikham.com-pasword    رمز عبور فایل   :    www.20mikham.com

20mikham.com-size      حجم فایل    :    ۹,۷۵MB

20mikham.com-home       منبع فایل    :    ۲۰میخوام

——————-——————-—–—-—     ۲۰milkham.com   ———-—–———-———-—————

برچسب های این نوشته

ارسال دیدگاه

پشتیبانی