آخرین مطالب سایت در ایمیل شما
اگر مایلید آخرین مقالات سایت 20 میخوام برای شما ایمیل شود کافیست ایمیل خود را در کادر پایین وارد و ثبت نمایید،تا در صورت اضافه شدن مقاله ای در سایت به صورت اتوماتیک برای شما ایمیل شود.

ایمیل خود را وارد کنید:

ابتدا ایمیل خود را به طور صحیح (بدون .www)در کادر فوق وارد و سپس روی دکمه ثبت ایمیل ، کلیک نمایید.در پنجره باز شده کد امنیتی نشان داده شده را وارد نمایید و روی کامل شدن درخواست کلیک کنید.حال کافیست به ایمیل خود مراجعه و ایمیل خود را فعال کرده تا ثبت نام شما تکمیل شود....... موفق و پیروز باشید

دانلود پروژه بررسی كيهانشناسي و تغيير نشانگان متريكReviewed by 20mikham on Jun 17Rating:

شماره پروژه : 82

عنوان پروژه : بررسی كيهانشناسي و تغيير نشانگان متريك

تعداد صفحات : 102

شرح مختصر پروژه : پروژه ای که در این مطلب برای دانلود آماده شده است به بررسی كيهانشناسي و تغيير نشانگان متريك پرداخته است.کيهانشناسی در واقع مطالعه ساختار بزرگ مقياس جهانی است که در فواصل ميليونها ميليون سال نوری گسترده شده است و مطالعه کيهانشناسی در واقع مطالعه ديناميکی و فيزيکی رفتار ميليونها ميليون کهکشانی است که اين جهان گسترده را پر کرده‌اند و بررسی تحول اين سيستم عظيم در طول ميليونها ميليون سال می‌باشد.می‌بايست به اين جهان بزرگ مقياس به عنوان يک کل و سيستمی فيزيکی نگريست که وظيفه ما شناخت قانونهای حاکم بر ديناميک آن است.

در اين پروژه مدلي مطرح شده است كه در آن در يك كيهانشناسي رابرستون- واكر با حضور ميدان نرده اي حقيقي خود برهم كنشي و متريك هاي تبهگن (كه در آن نشانگان متريك گذاري از اقليدسي به لورنتسي دارند) براي معادلات ميدان اينشتين حل هاي كاملاً هموار بدست مي آيد ضمناً تابع موج حاصل از معادلات ويلر- دويت براي هاميلتوني مدل ذكر شده در يك ابر فضاي خرد پيكهايي دارند كه بر مسيرهاي كلاسيكي منطبق مي باشند.

در همین رابطه بخوانید :  بررسی لامپ های پرقدرت مورد استفاده در رادار

نيوتن در كتاب اصول كه حاصل و منتج از تمام رصدها، آزمون‌ها و تلاشهاي علمي اسلاف پيش از او بود، رياضيات پيچيده حركت و نظريه گرانشي‌اش را مطرح كرد و نشان داد كه قانونهاي حاكم بر ديناميك اجرام آسماني، همانهايي است كه كنش‌هاي جرمهاي كوچك زميني را توضيح مي‌دهد. از ديد او زمان مفهومي مطلق داشت و براي همه ناظرها يكسان. اما قانونهاي او، علي‌رغم ميل نيوتن، براي مكان مفهومي نسبي قائل مي‌شدند(قانون اول).مدل كيهانشناسي نيوتن كه براساس نظريه گرانشي او سازماندهي شده بود، شايد اولين مدل علمي در اين زمينه باشد. جهان در اين مدل، داراي توزيعي يكنواخت از ماده، در فضايي نامحدود اقليدسي، ايستا اما ناپايدار بود.

در فصل اول، كيهانشناسي نسبيتي، متريك رابرستون – واكر، مدلهاي استاندارد، موفقيتها و نقايص و برخي طرحها در رفع آنها مطرح شده است. در فصل دوم مدلي پيشنهاد شده كه با يك زمينه كيهانشناسي رابرستون – واكر در حضور ميدانهاي حقيقي نرده‌اي خود برهم كنشي و با متريكهاي تبهگن و اعمال شرايط خاصي كه با انتخاب چارت ويژه‌اي حاصل مي‌گردد براي معادلات ميدان اينشتين جوابهائي كاملاً هموار بدست مي‌آوريم.در فصل سوم كيهانشناسي كوانتمي مورد نقد و بررسي قرار مي‌گيرد.در فصل چهارم با استفاده از نتايج حاصل از فصل سوم، مدل مطرح شده در فصل دوم، در محدوده كوانتمي حل و تحليل شده است. در اين بررسي توابع موجي كه از حل معادله ويلر- دويت بدست مي‌آيند بر مسيرهاي كلاسيكي منطبق‌اند.

در همین رابطه بخوانید :  پایان نامه اصول طراحی آنتنهای حلقوی

در ادامه فهرست مطالب پروژه بررسی کيهانشناسي و تغيير نشانگان متريك را مشاهده می فرمایید :

چكيده
مقدمه
فصل 1- کیهانشناسی
1-1- کيهانشناسی پيش نسبيتی
1-2- کيهانشناسی نسبيتی
1-2-1- اصل کيهانشناسی
1-2-2- اصل وايل
1-3- متريک رابرستون- واکر
1-4- مدل فريدمن
1-4-1- مشکل افق
1-4-2- مشکل مسطح بودن
1-4-3- مشکل تک قطبی مغناطيسی
1-4-4- مدل تورمی
فصل 2- بررسي تغيير نشانگان متريك در نسبيت عام
2-1- شرط معمول بر متريك
2-2- فرضيات مدل پيشنهادي
2-3- ارائه مدل و معادلات ديناميكي
2-4- پتانسيل
2-5- بحث و تحليل
فصل 3- کيهانشناسي کوانتمي
3-1- تاريخچه مختصري از گرانش کوانتمي
3-2- فرمول بندي ها ميلتوني در نسبيت عام
3-2-1- انحناي بيروني
3-2-2- تابع لپس و بردار جابجائي
3-2-3- معادلات گوس – کودازي
3-2-4- هاميلتوني در نبيست عام
3-3- کوانتش
3-4- شرايط مرزي
فصل 4- بررسی گذار نشانگان متریک در کيهانشناسی کوانتومی
4-1- مسيرهای کلاسيکی
4-2- بسته موج همدوس
4-3- بدست آوردن ضريب Cl
ضميمه1
ضميمه2
منابع

در همین رابطه بخوانید :  بررسی ساختار پایگاه داده و کاربرد آن در آزمایشگاه کنترل نیروگاه طوس

——————-——————-—-——-—     ۲۰milkham.com   ———-—–———————-—————

20mikham.com download عملیات اصلی اجرای پروژه های ساختمانی از نقشه برداری تا فنداسیون   دانلود مستقیم  :   بررسی كيهانشناسي و تغيير نشانگان متريك

20mikham.com pasword عملیات اصلی اجرای پروژه های ساختمانی از نقشه برداری تا فنداسیون    رمز عبور فایل   :    www.20mikham.com

20mikham.com size عملیات اصلی اجرای پروژه های ساختمانی از نقشه برداری تا فنداسیون      حجم فایل    :    2,9MB

20mikham.com home عملیات اصلی اجرای پروژه های ساختمانی از نقشه برداری تا فنداسیون       منبع فایل    :    ۲۰میخوام

——————-——————-—-——-—     ۲۰milkham.com   ———-—–———————-—————

برچسب های این نوشته

ارسال دیدگاه

پشتیبانی