آخرین مطالب سایت در ایمیل شما
اگر مایلید آخرین مقالات سایت 20 میخوام برای شما ایمیل شود کافیست ایمیل خود را در کادر پایین وارد و ثبت نمایید،تا در صورت اضافه شدن مقاله ای در سایت به صورت اتوماتیک برای شما ایمیل شود.

ایمیل خود را وارد کنید:

ابتدا ایمیل خود را به طور صحیح (بدون .www)در کادر فوق وارد و سپس روی دکمه ثبت ایمیل ، کلیک نمایید.در پنجره باز شده کد امنیتی نشان داده شده را وارد نمایید و روی کامل شدن درخواست کلیک کنید.حال کافیست به ایمیل خود مراجعه و ایمیل خود را فعال کرده تا ثبت نام شما تکمیل شود....... موفق و پیروز باشید

شماره پروژه : ۱۶۷

عنوان پروژه : پروژه کنترل دور موتورهای القایی به روش کنترل برداری و شبیه سازی آن

تعداد صفحات : ۱۰۹

شرح مختصر پروژه: در این پروژه که با عنوان کنترل دور موتورهای القایی به روش کنترل برداری و شبیه سازی آن آماده گردیده ، کنترل دور موتورهای القایی با استفاده از کنترل برداری spacevector مورد بررسی قرار می گیرد و این روش با روش های دیگر مقایسه می شود.در ابتدا کنترل برداری در ماشین های القائی مورد بررسی قرار می گیرد و تأثیر جریان استاتور و جریان آرمیچر در این روش توضیح داده می شود که این دو جریان به صورت مستقل از یکدیگر قابل تغییر و کنترل هستند که این دو جریان در روش های کنترل برداری مستقیم و روش کنترل برداری غیر مستقیم کاربرد دارند و سپس روش های کنترل اسکالر توضیح داده می شود و عملکرد ولتاژ متغییر و ماشین های القایی و عملکرد فرکانس متغییر ماشین های القایی مورد بررسی قرار می گیرد.در ادامه فهرست مطالب پروژه کنترل دور موتورهای القایی توضیح داده می شود.

در همین رابطه بخوانید :  دانلود پروژه اینورتر و کنترل سرعت موتورهای القایی

فصل اول پروژه با عنوان ماشین هاى القائى و اصول کنترل بردارى آماده گردیده است که شامل مدل مدارى ماشین هاى القائى ؛ معادلات ولتاژاستاتور و رتور ، مدل ماشین های القائی در دستگاه مرجع دو محوری ، معادلات ولتاژ در دستگاه odq  ، معادله گشتاور الکترومغناطیسی درمرجعodq ، معادله مکانیکی ماشین های القائی ، معادلات نهایی ماشین های القائی در مرجع odq ؛ توان های اکتیووراکتیودرمرجع odq ، روش مستقیم  و غیر مستقیم کنترل برداری ،حساسیت روش های کنترل برداری به خطای پارامترها و … می باشد.

فصل دوم  با عنوان کنترل اسکالر و روش های آن می باشد که شامل : منحنی گشتاور- سرعت ماشین های القائی ، عملکردولتاژمتغییرماشین های القائی ، عملکردفرکانس متغییرماشین های القائی ، کنترل اینورترباتغذیه ولتاژ می باشد.در فصل سوم شبیه سازی کنترل سرعت گرد آوری شده است و شامل روش های کنترل سرعت ، تغییرمقاومت روتور ، روش کنترل ولت برهرتز ، رفتارراه اندازی و بارگذاری موتور القایی ، روش کنترل ولت بر هرتز ثابت با اینورتر ، ، روش های کنترل برداری مستقیم و غیر مستقیم ، تغییرات پله ای گشتاوردرسرعت مرجع ثابت ، تغییرات دوره ای مرجع سرعت و … می باشد.

در همین رابطه بخوانید :  دانلود پایان نامه نیروگاه بادی و کنترل توربین باد

فصل چهارم به شبیه سازی پروژه کنترل دور به روش روش کنترل برداری در matlab می پردازد. که شامل شبیه سازی یک موتوردرایو AC ، ترمزدینامیکی موتور القایی ،کنترل سرعت باجبران لغزش ، کنترل ولت برهرتزحلقه باز ، کنترل مستقیم گشتاور و .. می باشد.

روشهای کنترل اسکالر که شامل تغییر مقاومت روتور ، کنترل ولت بر هرتز ، استفاده از اینورتر شش پله در کارکردهای حلقه باز و حلقه بسته مورد بررسی قرار گرفته و رفتارهای گذرای راه اندازی و بار گذاری محاسبه شده و با فعال کردن فایل های اجرائی نتایج شبیه سازی را مشاهده می کنیم روش مستقیم کنترل برداری بر پایه اندازه گیری شار فاصله هوایی با استفاده از سیم پیچ های جست و جوی جا سازی شده و یا حسگرهای اثر هال ، استوار است در روش کنترل برداری غیر مستقیم در عملکرد های سرعت پایین و همچنین در کنترل موقعیت ، استفاده از حسگرهای شار به دلیل خطای انتگرال گیری مورد استفاده در این حسگر ها نتایج مطلوبی به همراه ندارد . گزینه رایج در این حالت ، کنترل برداری غیر مستقیم است که از اندازه گیر ی مستقیم شار  فاصله هوایی استفاده نمی کند در روش کنترل برداری غیر مستقیم با پیاده سازی یک نوع کنترل میدان دوار آشنا شده و قابلیت این کنترل کننده را در ثابت نگهداشتن شار روتور به هنگام تغییرات گشتاور بار مشاهده می کنیم . همچنین به بهبود پاسخ دینامیکی با استفاده از این روش در مقایسه با کنترل اسکالر پی می بریم .

در همین رابطه بخوانید :  دانلود پروژه کنترل سرعت موتورهای القایی و پمپ به وسیله اینورتر

——————-——————-—–—-—     ۲۰milkham.com   ———-—–———-———-—————

20mikham.com-download   دانلود مستقیم  :    کنترل دور موتورهای القایی به روش کنترل برداری و شبیه سازی آن

20mikham.com-pasword    رمز عبور فایل   :    www.20mikham.com

20mikham.com-size      حجم فایل    :    ۴,۸MB

20mikham.com-home       منبع فایل    :    ۲۰میخوام

——————-——————-—–—-—     ۲۰milkham.com   ———-—–———-———-—————

برچسب های این نوشته

ارسال دیدگاه

پشتیبانی