آخرین مطالب سایت در ایمیل شما
اگر مایلید آخرین مقالات سایت 20 میخوام برای شما ایمیل شود کافیست ایمیل خود را در کادر پایین وارد و ثبت نمایید،تا در صورت اضافه شدن مقاله ای در سایت به صورت اتوماتیک برای شما ایمیل شود.

ایمیل خود را وارد کنید:

ابتدا ایمیل خود را به طور صحیح (بدون .www)در کادر فوق وارد و سپس روی دکمه ثبت ایمیل ، کلیک نمایید.در پنجره باز شده کد امنیتی نشان داده شده را وارد نمایید و روی کامل شدن درخواست کلیک کنید.حال کافیست به ایمیل خود مراجعه و ایمیل خود را فعال کرده تا ثبت نام شما تکمیل شود....... موفق و پیروز باشید

شماره پروژه : ۱۸۶

عنوان پروژه : نسل آینده شبکه های مخابراتی و ساختمان شبکه نسل آینده (NGN)

تعداد صفحات : ۲۳۵

شرح مختصر پروژه: پروژه حاضر تحت عنوان نسل آینده شبکه های مخابراتی و ساختمان شبکه نسل آینده (NGN) به بررسی، ساختمان و هدف به وجود آمدن شبکه های نسل آینده یا همان Next Generation Network پرداخته است. هدف از به وجود آمدن شبکه Next generation در واقع ارتباط در شبکه تلفن، اینترنت و موبایل از طریق یک کانال می باشد که تا بدین جا ابتداً از شبکه تلفن PSTN و اینترنت و در آخر هم از موبایل صحبت کردیم همچنین برای توضیح این شبکه تمام اجزای این شبکه را مانند ارسال اطلاعات به صورت packet، softswitchها (H.323، SIPو …) و … را ذکر کردیم و در این قسمت می خواهیم این اجزا را در کنار هم قرار دهیم و ساختمان کلی آن را بررسی کنیم.
در این بخش می خواهیم با ساختمان این شبکه که در آینده می آید آشنا شویم و اطلاعاتی راجع به اینکه این شبکه به چه شکل می باشد. توضیح اینکه چگونه یه سرویس با گروهی از سرویسها می توانند با همدیگر ترکیب شوند. با یک مثال ساده از اینکه Next Generation Networks را به سمت مقصد سوق دهد را روشن کند.

در همین رابطه بخوانید :  پروژه مشخص نمودن راکتانس محورهای q و d در موتورهای سنکرون

منظور از NGN همگرا کردن Voice و دیتا می باشد. یعنی می خواهیم شبکه های تلفن، mobile و اینترنت را به صورت یک سیستم درآوریم . چون هر کدام از این شبکه ها پروتکل ها و خدمات مخصوص به خود را دارند هرکدام را ابتدا تکی توضیح می دهیم و پیشرفتی که خواهند داشت که تا به حال در مورد اینرترنت و تلفن صحبت کریدم در این بخش می خواهیم شبکه موبایل را به طور مختصر مورد بررسی قرار دهیم.در این پروژه،هوش شبکه در نظر گرفته شده و پروتکل ها، روشها و ابزار خدمات رسانی در شبکه های telephony (تلفنی)، mobile (شبکه متحرک) و اینترنت بررسی شده است. بعضی از استانداردها مناسب هستند و سایر استانداردها پیشنهادهای صنعتی جدید  هستند.

به طور کلی موضوع اصلی که در این پروژه دنبال می شود تقارب یا اصطلاحاً همگرایی سرویسهای Voice (صدا) و Data (دیتا) به سمت یک دنیای جدید از درخواستهای پیشرفته که یک راهی برای ارتباط برقرار کردن بین افراد به وجود می آورند، می باشد. در واقع نیاز به یکی کردن حالت انتقال مداری و انتقال بسته ای (Packet) به یک شبکه باند پهن جهانی بود که اتحادیه مخابرات بین المللی را برای ایجاد شبکه های Next Generation تحریک کرد.

در همین رابطه بخوانید :  بررسی و شناخت برقگیرها ، اصول کار و انتخاب برقگیر

چند دهه پیش واژه ارتباط از راه دور (مخابرات) مترادف واژه telephony شد. شبکه تلفنی هنوز هم یک زیربنای ارتباطی بسیار مهمی را نشان می دهد. اما این شبکه به یک منبع خدمات دارای ارزش اضافی تبدیل شده است. شبکه mobile  , telephony و اینترنت حال وسایل ارتباطی مناسبی در بسیاری از خانواده ها هستند.

امروزه، شبکه های telephony، اینترنت و شبکه های سلولی mobile مراحل مختلفی را می گذرانند. همانطوری که در اینجا بحث کردیم هر یک از این شبکه ها دارای پروتکل ها و خدمات مخصوص به خود هستند. هر یک از آنها به جواز مخصوص خود نیاز دارند و اغلب توسط اپراتورهای رقیب و متفاوتی کنترل می شوند.

البته ارتباطی بین شبکه های اینترنت، ثابت و mobile (متحرک) وجود دارد. امکان انجام مکالمه تلفنی از شبکه ثابت تا شبکه متحرک، جستجوی صفحات وب از طریق پایانه متحرک یا connect شدن به اینترنت از طریق تلفن وجود دارد.

هنوز، اتصال داخلی میان شبکه های mobile، telephony و اینترنت بر مبنای نقطه به نقطه است. شما برای connect شدن به اینترنت از طریق تلفن نیاز دارید از میان یک مرکز سوئیچ ارتباطی عبور کنید (GMSC). شما برای جستجوی صفحات وب از طریق یک پایانه متحرک نیاز دارید از مودم (اگر شبکه GSM است) یا از یک gateway router (مسیریاب گذرگاه) (اگر شبکه GPRS است) استفاده کنید. شکل زیر واقعیت فعلی را نشان می دهد.

در همین رابطه بخوانید :  دانلود پروژه بررسی تجهیزات خطوط انتقال برق

——————-——————-—–—-—     ۲۰milkham.com   ———-—–———-———-—————

20mikham.com-download   دانلود مستقیم  :    نسل آینده شبکه های مخابراتی و ساختمان شبکه نسل آینده (NGN)

20mikham.com-pasword    رمز عبور فایل   :    www.20mikham.com

20mikham.com-size      حجم فایل    :    ۲,۶MB

20mikham.com-home       منبع فایل    :    ۲۰میخوام

——————-——————-—–—-—     ۲۰milkham.com   ———-—–———-———-—————

 

برچسب های این نوشته

ارسال دیدگاه

پشتیبانی