آخرین مطالب سایت در ایمیل شما
اگر مایلید آخرین مقالات سایت 20 میخوام برای شما ایمیل شود کافیست ایمیل خود را در کادر پایین وارد و ثبت نمایید،تا در صورت اضافه شدن مقاله ای در سایت به صورت اتوماتیک برای شما ایمیل شود.

ایمیل خود را وارد کنید:

ابتدا ایمیل خود را به طور صحیح (بدون .www)در کادر فوق وارد و سپس روی دکمه ثبت ایمیل ، کلیک نمایید.در پنجره باز شده کد امنیتی نشان داده شده را وارد نمایید و روی کامل شدن درخواست کلیک کنید.حال کافیست به ایمیل خود مراجعه و ایمیل خود را فعال کرده تا ثبت نام شما تکمیل شود....... موفق و پیروز باشید

دانلود پروژه بررسی کیفیت سرویس شبکه و فناوری MPLSReviewed by 20mikham on May 28Rating: 5.0دانلود پروژه بررسی کیفیت سرویس شبکه و فناوری MPLSشماره پروژه : 62 عنوان پروژه : بررسی کیفیت سرویس شبکه و فناوری MPLS ، شبیه سازی یک سوئیچ MPLS تعداد صفحات : 124 شرح مختصر پروژه : همانطور که از عنوان پروژه پبداست در این پروژه نویسنده به بررسی کیفیت سرویس شبکه و فناوری MPLS پرداخته است.در این پروژه ابتدا به بررسی مسائل مربوط به کیفیت سرویس در اینترنت و فنآوری های شبکه پرداخته شده ، و درباره مشکلات موجود و راه حلهای پیشنهاد شده برای آنها توضیحاتی ارائه شده است. سپس فنآوری MPLS به عنوان یک فناوری با قابلیت تضمین کیفیت سرویس و مجتمع سازی فناوری های مختلف لایه دو و سه معرفی گردیده. در ادامه ساختارهای مختلف برای سوئیچ های شبکه مورد بررسی قرار گرفته و مدلی برای یک سوئیچ MPLS ارائه شده است و در نهایت با استفاده از زبان شبیه سازی SMPL، این سوئیچ شبیه سازی گردید.

شماره پروژه : 62

عنوان پروژه : بررسی کیفیت سرویس شبکه و فناوری MPLS ، شبیه سازی یک سوئیچ MPLS

تعداد صفحات : 124

شرح مختصر پروژه : همانطور که از عنوان پروژه پبداست در این پروژه نویسنده به بررسی کیفیت سرویس شبکه و فناوری MPLS پرداخته است.در این پروژه ابتدا به بررسی مسائل مربوط به کیفیت سرویس در اینترنت و فنآوری های شبکه پرداخته شده ، و درباره مشکلات موجود و راه حلهای پیشنهاد شده برای آنها توضیحاتی ارائه شده است. سپس فنآوری MPLS به عنوان یک فناوری با قابلیت تضمین کیفیت سرویس و مجتمع سازی فناوری های مختلف لایه دو و سه معرفی گردیده. در ادامه ساختارهای مختلف برای سوئیچ های شبکه مورد بررسی قرار گرفته و مدلی برای یک سوئیچ MPLS ارائه شده است و در نهایت با استفاده از زبان شبیه سازی SMPL، این سوئیچ شبیه سازی گردید.

در همین رابطه بخوانید :  بررسی شبکه های بی سیم ، پروتکل های مسیریابی و شبکه های ادهاک

همانطور که مطلع هستید ، با گسترش تعداد كاربران اينترنت و نياز به پهناي باند وسیع تر از سوي این کاربران ، تقاضا برای استفاده از سرويسهاي اينترنت با سرعت رو به افزايش است و تهيه كننده هاي سرويس اينترنت براي برآورده سازي اين تقاضا ها احتياج به سوئيچ هاي با ظرفيت بيشتر دارند.در اين ميان تلاشهاي زيادي نيز براي دستيابي به كيفيت سرويس بهتر در حال انجام مي‌باشد. فنآوریATM نيز كه به اميد حل اين مشكل عرضه شد، بعلت گسترش و محبوبيت IP نتوانست جاي آن را بگيرد و هم اكنون مساله مجتمع سازي IP و ATM نيز به يكي از موضوعات مطرح در زمينه شبكه تبديل شده است.

استفاده از عملیات ساده تبادل برچسب در MPLS به جای آدرس یابی IPباعث کاهش تاخیر در پردازشات کارت خط ورودی شده است. زمان لازم برای تبادل برچسب آنقدر کم می باشد که در مقایسه با زمانهای لازم برای زمانبندی در فابریک سوئیچ و خط خروجی قابل صرفنظر کردن می باشد.الگوریتم زمانبندی iSLIP اولویت دار بهینه که در این پروژه معرفی گردیده و عملکرد بسیار بهتری نسبت به iSLIP اولویت دار دارد، محدود به سوئیچ MPLS نمی باشد و می تواند در کلیه فابریک سوئیچ هایی که به منظور پشتیبانی ترافیک های با اولویت های متفاوت ساخته می شوند، مورد استفاده قرار بگیرد.میزان تاخیر کلاسهای مختلف را می توان به راحتی با تغییر پارامترهای وزنی الگوریتم DWRR کنترل کرد. البته باید به این نکته توجه نمود که افزایش وزن یک کلاس معادل کاهش تاخیر بسته های آن کلاس و افزایش تاخیر بسته های کلاسهای دیگر خواهد شد.

پیشنهاداتی که برای طول صفها در فابریک سوئیچ و زمانبند خط خروجی ارائه شد، با توجه به نوع تقسیم بندی ترافیکی انجام شده و مقادیر پارامترهای وزنی الگوریتم DWRR بوده است و با تغییر آنها طول صفها را نیز باید تغییر داد.در این پروژه فنآوری لایه دوم PPP در نظر گرفته شد که یک فنآوری مبتنی بر فریم می باشد. مدلسازی MPLS بر روی فناوری های لایه دوم مبتنی بر سلول مثل ATM به عنوان یکی از کارهای آینده پیشنهاد می شود.در شبیه سازی سوئیچ MPLS، ما از سه بیت در نظر گرفته شده برای کلاس سرویس در MPLS استفاده نمودیم. استفاده از سرویسهای متمایز در MPLS مبحثی است که جدیدا مطرح شده است و تحقیق در مورد تکنیکهایی که این کار را امکان پذیر می نماید ادامه دارد.

در همین رابطه بخوانید :  طراحی سیستم برگزاری آزمون بصورت آنلاین E-test

استفاده از یک شبیه ساز TCP می تواند شبیه سازی قسمتهای کنترل جریان سوئیچ را مقدور نماید. از آنجا که الگوریتم های کنترل جریان بر اساس عکس العمل های لایه TCP به حذف بسته ها طراحی می شوند، بدون یک شبیه ساز TCP، امکان بررسی عملکرد این الگوریتم ها وجود ندارد.با تهیه پروتکل های لازم در قسمت کنترل سوئیچ MPLS (مثل LDP، OSPF و TCP) و ترکیب کردن شبیه ساز سوئیچ با قسمت کنترل می توان یک شبکه MPLS را شبیه سازی کرد و در آن به بررسی پارامترهای ترافیکی مختلف پرداخت.

در ادامه فهرست مطالب پروژه بررسی کیفیت سرویس شبکه و فناوری MPLS ، مدلسازی و شبیه سازی یک سوئیچ MPLS را مشاهده می فرمایید :

فصل 1-    کیفيت سرويس و فنآوری هاي شبكه

1-1-    مقدمه

1-2-    كيفيت سرويس در اينترنت

1-2-1-     پروتكل رزور منابع در اينترنت

1-2-2-     سرويس هاي متمایز

1-2-3-     مهندسي ترافيك

1-2-4-     سوئيچنگ برحسب چندين پروتكل

در همین رابطه بخوانید :  دانلود پروژه پست های فشار قوی و فشرده سازی آن ها

1-3-    مجتمع سازي IP و ATM

1-3-1-     مسيريابي در IP

1-3-2-     سوئيچينگ

1-3-3-     تركيب مسيريابي و سوئيچينگ

1-3-4-     MPLS

فصل 2-     فناوری MPLS

2-1-     مقدمه

2-2-     اساس كار MPLS

2-2-1-     پشته برچسب

2-2-2-     جابجايي برچسب

2-2-3-     مسير سوئيچ برچسب (LSP)

2-2-4-     كنترل LSP

2-2-5-     مجتمع سازي ترافيك

2-2-6-     انتخاب مسير

2-2-7-     زمان زندگي (TTL)

2-2-8-     استفاده از سوئيچ هاي ATM به عنوان LSR

2-2-9-     ادغام برچسب

2-2-10-   تونل

2-3-     پروتكل هاي توزيع برچسب در MPLS

فصل 3-   ساختار سوئيچ هاي شبكه

3-1-    مقدمه

3-2-    ساختار كلي سوئيچ هاي شبكه

3-3-    كارت خط

3-4-    فابريك سوئيچ

3-4-1-     فابريك سوئيچ با واسطه مشترك

3-4-2-     فابريك سوئيچ با حافظه مشترك

3-4-3-     فابريك سوئيچ متقاطع

فصل 4-    مدلسازي يك سوئيچ MPLS

4-1-     مقدمه

4-2-     روشهاي طراحي سيستمهاي تك منظوره

4-3-     مراحل طراحي سيستمهاي تك منظوره

4-3-1-     مشخصه سيستم

4-3-2-     تاييد صحت

4-3-3-     سنتز

4-4-    زبانهاي شبيه سازي

4-5-     زبان شبیه سازي SMPL

4-5-1-     آماده سازي اوليه مدل

4-5-2-     تعريف و كنترل وسيله

4-5-3-       زمانبندي و ايجاد رخدادها

4-6-     مدلهاي ترافيكي

4-6-1-     ترافيك برنولي يكنواخت

4-6-2-     ترافيك زنجيره اي

4-6-3-     ترافيك آماري

4-7-    مدلسازی كارت خط در ورودي

4-8-     مدلسازی فابريك سوئيچ

4-8-1-       الگوريتم iSLIP

4-8-2-     الگوريتم iSLIP اولويت دار

4-8-3-     الگوريتم iSLIP اولويت دار بهينه

4-9-     مدلسازی كارت خط در خروجي

4-9-1-     الگوريتم WRR

4-9-2-     الگوريتم DWRR

فصل 5-    شبيه سازي كل سوئيچ

5-1-    مقدمه

5-2-    اعمال ترافیک به سوئیچ

5-3-     كنترل جريان

فصل 6-    نتيجه گيری و پيشنهادات

6-1-    مقدمه

6-2-    نتيجه گيری

6-3-    پيشنهادات

مراجع

——————-——————-—-——-—     ۲۰milkham.com   ———-—–———————-—————

20mikham.com download عملیات اصلی اجرای پروژه های ساختمانی از نقشه برداری تا فنداسیون   دانلود مستقیم  :   بررسی کیفیت سرویس شبکه و فناوری MPLS

20mikham.com pasword عملیات اصلی اجرای پروژه های ساختمانی از نقشه برداری تا فنداسیون    رمز عبور فایل   :    www.20mikham.com

20mikham.com size عملیات اصلی اجرای پروژه های ساختمانی از نقشه برداری تا فنداسیون      حجم فایل    :    2,9MB

20mikham.com home عملیات اصلی اجرای پروژه های ساختمانی از نقشه برداری تا فنداسیون       منبع فایل    :    ۲۰میخوام

——————-——————-—-——-—     ۲۰milkham.com   ———-—–———————-—————

برچسب های این نوشته

ارسال دیدگاه

پشتیبانی