آخرین مطالب سایت در ایمیل شما
اگر مایلید آخرین مقالات سایت 20 میخوام برای شما ایمیل شود کافیست ایمیل خود را در کادر پایین وارد و ثبت نمایید،تا در صورت اضافه شدن مقاله ای در سایت به صورت اتوماتیک برای شما ایمیل شود.

ایمیل خود را وارد کنید:

ابتدا ایمیل خود را به طور صحیح (بدون .www)در کادر فوق وارد و سپس روی دکمه ثبت ایمیل ، کلیک نمایید.در پنجره باز شده کد امنیتی نشان داده شده را وارد نمایید و روی کامل شدن درخواست کلیک کنید.حال کافیست به ایمیل خود مراجعه و ایمیل خود را فعال کرده تا ثبت نام شما تکمیل شود....... موفق و پیروز باشید

ميکرو کنترلر هاي AVR و طراحي و ساخت کنترل دماي ديجيتالي تابلوهاي برقReviewed by 20mikham on Jun 18Rating:

شماره پروژه : 83

عنوان پروژهميکرو کنترلر هاي AVR و طراحي و ساخت کنترل دماي ديجيتالي تابلوهاي برق

تعداد صفحات : 86

شرح مختصر پروژه :پروژه ای که در این قسمت از سایت 20میخوام برای دانلود آماده گشته با عنوان ميکرو کنترلرهاي AVR و طراحي و ساخت کنترل دماي ديجيتالي تابلوهاي برق می باشد.هدف از انجام اين پروژه طراحي و ساخت کنترل دماي ديجيتالي تابلوهاي برق با استفاده از ميکروکنترولر AT M32 مي باشند. دستگاهي که طراحي و ساخته شده علاوه بر قسمت اتوماتيک داراي بخش است که مي توان دما ، فن و هيتر را بصورت دستي تغيير وضعيت داد. تحقق اين پروژه کمک شاياني به کنترل دما با دقت بالا در محل هاي کار ، کارخانجات و بخصوص کارخانه هاي جوجه کشي مي باشد .

ریزکنترلگر یا میکروکنترلر  نوعی ریزپردازنده است که دارای حافظهٔ دسترسی تصادفی (RAM) و حافظهٔ فقط خواندنی (ROM)، تایمر، پورت‌های ورودی و خروجی (I/O) و درگاه ترتیبی (Serial Port پورت سریال) در درون خود تراشه می‌باشد و می‌تواند به تنهایی بر روی ابزارهای دیگری کنترل اعمال کند. به عبارت دیگر یک میکرو کنترلر، مدار مجتمع کوچکی است که از یک CPU کوچک و اجزای دیگری نظیر نوسان ساز کریستالی، تایمر، درگاه‌های ورودی و خروجی آنالوگ و دیجیتال و حافظه تشکیل شده‌است.

در همین رابطه بخوانید :  دانلود پروژه بررسی تاثير ميدانهای الكترومغناطيس روی جدايی جريان سیال

يكي از جديد ترين ميكروكنترلر هاي قوي عرضه شده به بازار الكترونيك متغلق به شركت ATMEL به نام ميكروكنترلرهاي AVR مي باشد اين ميكرو كنترلر هشت بيتي به علت وجود كامپايلر هاي قوي به زبان سطح بالا مورد استقبال فراواني قرار گرفت يادگيري و استفاده از اين ميكروكنترلر بسيار ساده مي باشد و دامنه استفاده آن بسيار وسيع مي باشد .این پروژه  در خصوص کنترل دما تابلو هاي برق مي باشد که مي توان براي ماشينهاي جوجه کشي ، محل کار ، تابلو هاي برق و غيره ميتوان استفاده کرد. در اين پروژه در فصل اول ،توضيح مختصري راجع به ميکرو کنترلر هاي AVR آورده شده است .در فصل دوم، يک توضيح راجع به برنامه bascom ،در فصل سوم انواع سنسورهاي دما را مي خوانيد .درفصل چهارم ،طراحي و ساخت کنترل دماي ديجيتالي تابلوهاي برق وشکل مدار و برنامه نوشته شده در ميکرو آورده شده است. درفصل  پنجم ، نتیجه گیری ازمطالب بیان شده ،آورده شده است.

در همین رابطه بخوانید :  دانلود پروژه بررسی رادارها و اصول کلی آنها

نکته اي كه در صنعت بسيار مهم به نظر مي رسد اندازه گيري پارامتر هايي مثل دما ، فشار و ميزان جابه جايي اجسام و … مي باشد كه كار ها توسط سنسور هاي مختلف انجام مي شود اما روز به روز بر تعداد سنسورها افزوده شده و سنسورهاي بهتر با قابليت هاي بيشتري به بازار عرضه مي گردد و همچنين دستگاه هايي که توسط ميکرو کنترلر ها ساخته مي شود داري انواع مختلفي بوده و کارهاي متفاوتي انجام مي دهند يکي ازاين دستگاه ها دستگاه کنترل دماي تابلو و اتاقک ها مي باشند که توسط ميکروکنترلر ها و حتي بردهاي الکترونيکي نيز ساخته مي شوند.

در ادامه فهرست مطالب پروژه ميکرو کنترلر هاي AVR و طراحي و ساخت کنترل دماي ديجيتالي تابلوهاي برق را مشاهده میفرمایید :

چكيده
مقدمه
فصل 1- مقدمه اي بر AVR
1-1- ميكرو كنترل هاي TINY AVR
1-2- ميكرو كنترلرهاي AT90S
1-3- ميكروكنترلر هاي MEGAAVR
1-4- خصوصيات داخلي MEGA
1-4-1- كلاك سيستم
فصل 2- برنامه BASCOM
2-1- محيط برنامه
2-2- محيط برنامه نويسي
فصل 3- سنسورهاي دما
3-1- ترمومترهاي شيشه اي(مايعي)
3-2- ترمومتر هاي بي متال
3-3- ترمومترهاي فشاري
3-4- ترموكوپل
3-5- اندازه گيري دما از طريق تغيير مقاومت اهمي
3-6- سنسور LM35
فصل 4- طراحي و ساخت يک کنتر ل دماي ديجيتالي تابلو هاي برق
4-1- توضيح برنامه نوشته شده
2-4- شکل مدارو توضيحاتي در مورد آن
فصل 5- نتيجه گيري
منابع

در همین رابطه بخوانید :  دانلود پروژه بررسی انواع حفاظت در ماشین های الکتریکی

——————-——————-—-——-—     ۲۰milkham.com   ———-—–———————-—————

20mikham.com download عملیات اصلی اجرای پروژه های ساختمانی از نقشه برداری تا فنداسیون   دانلود مستقیم  :   ميکرو کنترلر هاي AVR و طراحي و ساخت کنترل دماي ديجيتالي تابلوهاي برق

20mikham.com pasword عملیات اصلی اجرای پروژه های ساختمانی از نقشه برداری تا فنداسیون    رمز عبور فایل   :    www.20mikham.com

20mikham.com size عملیات اصلی اجرای پروژه های ساختمانی از نقشه برداری تا فنداسیون      حجم فایل    :    3,4MB

20mikham.com home عملیات اصلی اجرای پروژه های ساختمانی از نقشه برداری تا فنداسیون       منبع فایل    :    ۲۰میخوام

——————-——————-—-——-—     ۲۰milkham.com   ———-—–———————-—————

برچسب های این نوشته

2 دیدگاه برای “ميکرو کنترلر هاي AVR و طراحي و ساخت کنترل دماي ديجيتالي تابلوهاي برق

  1. امیر :

    سلام

    من این پروژه رو خریدم ممنون

ارسال دیدگاه

پشتیبانی