آخرین مطالب سایت در ایمیل شما
اگر مایلید آخرین مقالات سایت 20 میخوام برای شما ایمیل شود کافیست ایمیل خود را در کادر پایین وارد و ثبت نمایید،تا در صورت اضافه شدن مقاله ای در سایت به صورت اتوماتیک برای شما ایمیل شود.

ایمیل خود را وارد کنید:

ابتدا ایمیل خود را به طور صحیح (بدون .www)در کادر فوق وارد و سپس روی دکمه ثبت ایمیل ، کلیک نمایید.در پنجره باز شده کد امنیتی نشان داده شده را وارد نمایید و روی کامل شدن درخواست کلیک کنید.حال کافیست به ایمیل خود مراجعه و ایمیل خود را فعال کرده تا ثبت نام شما تکمیل شود....... موفق و پیروز باشید

شماره پروژه : 109

عنوان پروژه : کاربرد حسابداري مديريت در موقعیت استراتژیک

تعداد صفحات : 72

شرح مختصر پروژه : این پروژه با عنوان کاربرد حسابداري مديريت در موقعیت استراتژیک برای دانلود آماده شده است . هدف این پروژه بکارگیری حسابداری مدیریتی در موقعیت استراتژیک می باشد. کاربرد حسابداری مدیریت به منظور تاکید بر جنبه های استراتژیکی در یک روند تکاملی با بهره گیری از مطالعه موردی کیفی مورد مطالعه و بررسی قرار گرفت. در این راستا، چارچوب نظری بر مبنای حسابداری مدیریت استراتژی (SMA) توسعه یافته است.

بنابراین نقش اصلی این پروژه توصیف نحوه انتشارعملی اصول SMA در حسابداری مدیریت می باشد.این پروژه به شرح ذیل سازمان دهی شده است.در بخش اول چارچوب نظری بر مبنای اصول پایه SMA توسعه یافته است. این چارچوب در صورت کاربرد حسابداری مدیریتی به منظور ارزیابی جنبه های استراتژیک، پنج رویکرد یا دیدگاه اصلی را لحاظ می کند (خارجی، درازمدت، اشتراکی، پیشرفت(ترقی) و انتخابی).در بخش بعدی، روش و متدولوژی به کار رفته به همراه محدودیت های مطالعه مطرح شده است.

در همین رابطه بخوانید :  دانلود پروژه بررسی پولشویی و راه های مبارزه با آن

سپس ، مورد اصلی توصیف و کاربرد حسابداری مدیریت به منظور تاکید بر جنبه های استراتژیک مورد تحلیل قرار گرفته است.در بخش بعدی، این تحلیل به شیوه موضوعی ادامه یافته و بدین طریق یافته های موردی مطرح می شود. در نهایت، راجع به نتایج و موضوعات تحقیق آتی بحث شده است.در ارتباط با حسابداری مدیریت، SMA را می توان ارائه اطلاعات به افراد درون سازمان برای تصمیم گیری استراتژیک بهتر و ارتقاء راندمان واثربخشی امور فعلی جهت نیل به اهداف استراتژیک نامید.

در این پروژه، از مطالعه موردی کیفی با خصوصیات توصیفی و توضیحی ، برای مطالعه کاربرد حسابداری مدیریت در زمینه استراتژیک استفاده شده است.کاربرد حسابداری مدیریت به عنوان ابزاری برای تاکید برجنبه های استراتژیک در فرایند ارزیابی در کمپانی دارویی AstraZeneca مطالعه گردید.ارزیابی آینده محصولات محلی خاص دربرگیرنده دو پروژه داخلی بود ( یکی پروژه منبع یابی و دیگری پروژه محرومیت وبی بهره سازی) و در خلال سالهای 2002 و 2009 صورت گرفت.

در همین رابطه بخوانید :  بررسی وضعیت بازار سرمایه در برخی از کشورهای منتخب

در ادامه فهرست مطالب پروژه کاربرد حسابداري مديريت در موقعیت استراتژیک را مشاهده میفرمایید :

چکیده
مقدمه
فصل 1- بازنگری متن
1-1- رویکرد خارجی
1-2- رویکرد دراز مدت
1-3- رویکرد مشارکتی
1-4- رویکرد ترقی و پیشرفت
1-5- رویکرد انتخابی
1-6- چکیده بازنگری متن
فصل 2- روش
2-1- ظهور مطالعه کیفی
2-2- شیوه تحقیق قیاسی استقرایی
2-3- روش مطالعه موردی
2-4- تعمیم پذیری مطالعه
2-5- تعیین حدود
2-6- جمع آوری و تحلیل داده
فصل 3- توصیف موردی
3-1- آغاز ارزیابی
3-2- ارزیابی کاهش هزینه
3-3- ارزیابی اختیارات آتی
3-4- ارزیابی نهایی اختیار و حق محرومیت
3-5- خلاصه توصیف موردی
فصل 4- یافته های موردی
4-1- رویکرد خارجی
4-2- رویکرد دراز مدت
4-3- رویکرد مشارکتی
4-4- نقش تحلیل حسابداری رسمی
4-5- استفاده نامشخص و نامشهود از حسابداری مدیریت
4-6- چکیده یافته های موردی
فصل 5- نتیجه‌گیری و بحث
5-1- نتیجه گیری
5-2- محدودیت ها
5-3- پیشنهاداتی برای تحقیق آتی
پیوست‌ها
منابع

————–————————————      ۲۰milkham.com     ————–————————————

در همین رابطه بخوانید :  دانلود پروژه بررسی حسابداری صکوک و اوراق قرضه اسلامی

20mikham.com download عملیات اصلی اجرای پروژه های ساختمانی از نقشه برداری تا فنداسیون   دانلود مستقیم  :   کاربرد حسابداري مديريت در موقعیت استراتژیک

20mikham.com pasword عملیات اصلی اجرای پروژه های ساختمانی از نقشه برداری تا فنداسیون    رمز عبور فایل   :    www.20mikham.com

20mikham.com size عملیات اصلی اجرای پروژه های ساختمانی از نقشه برداری تا فنداسیون      حجم فایل    :    2,0MB

20mikham.com home عملیات اصلی اجرای پروژه های ساختمانی از نقشه برداری تا فنداسیون       منبع فایل    :    ۲۰میخوام

————–————————————      ۲۰milkham.com     ————–————————————

برچسب های این نوشته

ارسال دیدگاه

پشتیبانی