آخرین مطالب سایت در ایمیل شما
اگر مایلید آخرین مقالات سایت 20 میخوام برای شما ایمیل شود کافیست ایمیل خود را در کادر پایین وارد و ثبت نمایید،تا در صورت اضافه شدن مقاله ای در سایت به صورت اتوماتیک برای شما ایمیل شود.

ایمیل خود را وارد کنید:

ابتدا ایمیل خود را به طور صحیح (بدون .www)در کادر فوق وارد و سپس روی دکمه ثبت ایمیل ، کلیک نمایید.در پنجره باز شده کد امنیتی نشان داده شده را وارد نمایید و روی کامل شدن درخواست کلیک کنید.حال کافیست به ایمیل خود مراجعه و ایمیل خود را فعال کرده تا ثبت نام شما تکمیل شود....... موفق و پیروز باشید

عملیات اصلی اجرای پروژه های ساختمانی از نقشه برداری تا فنداسیونReviewed by 20mikham on Jan 5Rating:

شماره پروژه : 37

عنوان پروژه : عملیات اصلی اجرای پروژه های ساختمانی از نقشه برداری تا فنداسیون

تعداد صفحات : 71

شرح مختصر پروژه : در این پروژه شما با مراحل اصلی در اجرای پروژه های ساختمانی آشنا خواهید شد.این عملیات شامل : بازدید زمین و ریشه کنی ، نقشه برداری ، گود برداری ، پی کنی ، شفته ریزی ، ساخت بتن ، شمع کوبی و …میشود.

نقشه برداری : براي تهيه نقشه يا پلان پي کنی ، بسته به نوع فونداسيون (تکي ، نواري ، گسترده) و نوع قالب بندي و ارتفاع گود برداري اين نقشه تهيه مي شود براي هرنوع قالب بندي يک فضاي مناسب در پشت فونداسيون لازم مي باشد مثلاً براي قالب آجري حداقل 35 سانتی متر که 10 تا 20 سانتي متر قالب آجري و حداقل 25-15 سانتي متر تلرانس گودبرداري در نظر گرفته مي شود برای قالب فلزي و چوبي اين فضا بزرگتر و حداقل 70 الي 60 سانتي متر لازم مي باشد. پس از خاکبرداري نوبت به ريگلاژ کف مي رسد اگر خاک کف ، خاک خوبي نباشد مي توان تا 50 سانتي متر آن خاک را بيرون بوده و مخلوط راهسازي جايگزين آن شود.

در همین رابطه بخوانید :  دانلود پروژه شاخص های حفاری و روش های حفاری در سنگ های سخت

گود برداری : بعد از پياده کردن نقشه و کنترل آن در صورت لزوم اقدام به گودبرداري مي نمايند گودبرداري براي آن قسمت از ساختمان انجام مي شود که در طبقات پايين تر از کف طبيعي زمين ساخته مي شود مانند موتورخانه ها و انبارها و پارکينگ ها و غيره.

بتن : بتن سنگی است مصنوعی که از مواعذ سنگي (شن و ماسه ) ، آب و سيمان تشکيل شده و به علت روانی قالب خود را پر کرده و بشکل قالب خود در مي آيد.بتن دارای انواع مختلفی است که با آن ها و نحوه ساخت بتن (بتن سازی) در پروژه آشنا خواهید شد.

——————-——————-—-——-—     ۲۰milkham.com   ———-—–———————-—————

20mikham.com download بررسی تنش های وارده بر اعضای سازه های بتنی و فونداسیون ساختمان ها   دانلود مستقیم  :    عملیات اصلی اجرای پروژه های ساختمانی از نقشه برداری تا فنداسیون

20mikham.com pasword بررسی تنش های وارده بر اعضای سازه های بتنی و فونداسیون ساختمان ها    رمز عبور فایل   :    www.20mikham.com

20mikham.com size بررسی تنش های وارده بر اعضای سازه های بتنی و فونداسیون ساختمان ها      حجم فایل    :    3,4MB

20mikham.com home بررسی تنش های وارده بر اعضای سازه های بتنی و فونداسیون ساختمان ها       منبع فایل    :    ۲۰میخوام

——————-——————-—-——-—     ۲۰milkham.com   ———-—–———————-—————

برچسب های این نوشته

ارسال دیدگاه

پشتیبانی