آخرین مطالب سایت در ایمیل شما
اگر مایلید آخرین مقالات سایت 20 میخوام برای شما ایمیل شود کافیست ایمیل خود را در کادر پایین وارد و ثبت نمایید،تا در صورت اضافه شدن مقاله ای در سایت به صورت اتوماتیک برای شما ایمیل شود.

ایمیل خود را وارد کنید:

ابتدا ایمیل خود را به طور صحیح (بدون .www)در کادر فوق وارد و سپس روی دکمه ثبت ایمیل ، کلیک نمایید.در پنجره باز شده کد امنیتی نشان داده شده را وارد نمایید و روی کامل شدن درخواست کلیک کنید.حال کافیست به ایمیل خود مراجعه و ایمیل خود را فعال کرده تا ثبت نام شما تکمیل شود....... موفق و پیروز باشید

سلام.وقت عالی بخیر

اگر مایلید از آخرین پروژه ها و پایان نامه های سایت ۲۰میخوام در تلگرام مطلع شوید،کافیست در کانال رسمی سایت ۲۰میخوام عضو شوید.برای اینکار کافیست توسط یک از روش های زیر اقدام نمایید :

.

روش اول : کافیست شماره تلفن زیر را در مخاطبان تلفن همراه خود ذخیره نمایید و سپس پیامکی با عنوان عضویت در کانال ۲۰ میخوام برای این شماره ارسال کنید.با این روش علاوه بر عضویت در کانال ۲۰ میخوام به صورت مستقیم نیز میتوانید با مدیریت سایت ۲۰ میخوام در ارتباط باشید.

………………………………………………..tamas

.

.

روش دوم :  اگر از موبایل خود سایت ۲۰ میخوام را مشاهده می فرمایید کافیست اینجا کلیک نمایید.(کانال رسمی سایت ۲۰میخوام).و گزینه تلگرام را انتخاب نمایید تا کانال ۲۰میخوام باز شود.پس از باز شدن کانال تلگرامی ۲۰ میخوام روی join کلیک کنید.

.

روش سوم : از طریق تلگرام خود برای یکی از دوستان خود prozhe20mikham@  را ارسال نمایید و سپس روی این آدرس کلیک نمایید..پس از باز شدن کانال تلگرامی ۲۰ میخوام روی join کلیک کنید.

در همین رابطه بخوانید :  دانلود پروژه آشنایی با نحوه تولید سیمان و بررسی انواع سیمان پرتلند

.

.

روش چهارم : اگر از کامپیوتر شخصی این مطلب را میخوانید کافیست توسط نرم افزار بار کد خوان موبایل خود (barcode scanner) بار کد تصویر بالا را توسط آن مشاهده نمایید و سپس روی open browser کلیک نمایید.حال با ok کردن میتوانید به کانال تلگرامی ۲۰میخوام بپیوندید.

————–————————————      ۲۰milkham.com     ————–————————————

برچسب های این نوشته

ارسال دیدگاه

پشتیبانی