آخرین مطالب سایت در ایمیل شما
اگر مایلید آخرین مقالات سایت 20 میخوام برای شما ایمیل شود کافیست ایمیل خود را در کادر پایین وارد و ثبت نمایید،تا در صورت اضافه شدن مقاله ای در سایت به صورت اتوماتیک برای شما ایمیل شود.

ایمیل خود را وارد کنید:

ابتدا ایمیل خود را به طور صحیح (بدون .www)در کادر فوق وارد و سپس روی دکمه ثبت ایمیل ، کلیک نمایید.در پنجره باز شده کد امنیتی نشان داده شده را وارد نمایید و روی کامل شدن درخواست کلیک کنید.حال کافیست به ایمیل خود مراجعه و ایمیل خود را فعال کرده تا ثبت نام شما تکمیل شود....... موفق و پیروز باشید

پروژه بررسی ساختمان تپ چنجر ترانسفورماتور و پایداری ولتاژ توسط آنReviewed by 20mikham on Oct 6Rating: 5.0پروژه بررسی ساختمان تپ چنجر ترانسفورماتور و پایداری ولتاژ توسط آن

شماره پروژه : 103

عنوان پروژه : بررسی ساختمان تپ چنجر ترانسفورماتور و پایداری ولتاژ توسط آن

تعداد صفحات : 95

شرح مختصر پروژه : پروژه حاضر به بررسی ساختمان تپ چنجر ترانسفورماتور و پایداری ولتاژ توسط آن و همچنین درباره تفاوت بین روش­های آنالیز ناپایداری تپ چنجر در شبکه های حلقوی و شعاعی بحث نموده است.در فصل اول و دوم پروژه بررسی ساختمان تپ چنجر ترانسفورماتور و پایداری ولتاژ توسط آن به تحلیل پایداری ولتاژ پرداخته است که شامل ، افت ولتاژ در خطوط و خط بار راکتیو سیستم ، نقش بار در پایداری ولتاژ ، رابطه پایداری ولتاژ با پایداری رتور می شود.

در فصل سوم این پروژه به معرفی ساختمان تپ چنجرهای ترانسفورماتور های قدرت ، تعویض کننده های انشعاب ، قسمت میکانیکی تپ چنجر از داخل ترانسفورماتور و سیستم الکتریکی و میکانیکی آن ، بررسی قسمت میکانیکی و الکتریکی فرمان تپ چنجر ، مقایسه بین مدار های ترتیب یافته با راکتانس و مقاومت ، فرمان الکتریکی از فاصله اتوماتیک و مشخصه های تعویض کننده انشعاب (تپ چنجر) پرداخته است.

در همین رابطه بخوانید :  دانلود پروژه فیلتر (پردازش) سیگنال و شبیه سازی آن در متلب

فصل چهارم مدارات ترانسفورماتور های تنظیم ولتاژ دارای تپ چنجر زیر بار و اصول تنظیم ولتاژ بحث گردیده است.فصل پنجم به انتخاب تپ چنجر زیر بار که شامل جریان گذرنده نامی ، جریان اضافه بار ، جریان اتصال کوتاه و ظرفیت قطع تب چنجر می باشد بحث گردیده است.در فصول آخر نیز کاربرد های خاص تپ چنجر های زیر بار ، ترانسفورماتور جابه جا کننده فاز با تپ چنجر ، تفاوت در روش­ها آنالیز ناپایداری تپ چنجر بین شبکه­های حلقوی و شعاعی و مقایسه منابع راکتیو ، تشخیص ناپایداری تپ چنجر و شبیه سازی تب چنجر زیر بار آماده گردیده است.

همگرایی طبق مرسوم توان جاری شده در یک بار معین، با نسبت تپ ثابت و ولتاژ بار نامشخص نشان می­دهد پایداری تپ چنجر فقط در شبکه­ های شعاعی را، زیرا در شبکه­ های حلقوی تغییر تپ ماگزیمم مجاز توان بار را تغییر می­دهد. با تشخیص ناپایداری تپ چنجر در شبکه حلقوی توان جاری شده جدیدی باید ارائه داده شود.

در همین رابطه بخوانید :  اضافه ولتاژ و فرورزونانس در شبکه های قدرت و شناسایی توسط شبکه عصبی

در این پروژه ولتاژ بار در باس­های متصل به تپ چنجر ترانسفورماتورها مقدار مشخص و معلومی فرض شده است. بنابراین این باس­ها به نام باس­های تعریف می­شوند. حال اگر این پیشنهاد را کنیم که توان جاری شده همگرا شود در یک بار معین، پایداری تپ چنجر ضمانت می­شود. در این شبیه­ سازی نشان داده شده که یک ناپایداری پنهان در شبکه خلق می­شود هنگامی که طبق معمول از جریان توان استفاده می­شود.این اتفاق می­تواند درون مقادیر عملی و مورد استفاده و نسبت­های متفاوت و مختلف tap اتفاق بیفتد.

——————-——————-—-——-—     ۲۰milkham.com   ———-—–———————-—————

20mikham.com download عملیات اصلی اجرای پروژه های ساختمانی از نقشه برداری تا فنداسیون   دانلود مستقیم  :   بررسی ساختمان تپ چنجر ترانسفورماتور و پایداری ولتاژ توسط آن

20mikham.com pasword عملیات اصلی اجرای پروژه های ساختمانی از نقشه برداری تا فنداسیون    رمز عبور فایل   :    www.20mikham.com

20mikham.com size عملیات اصلی اجرای پروژه های ساختمانی از نقشه برداری تا فنداسیون      حجم فایل    :    6,85MB

20mikham.com home عملیات اصلی اجرای پروژه های ساختمانی از نقشه برداری تا فنداسیون       منبع فایل    :    ۲۰میخوام

——————-——————-—-——-—     ۲۰milkham.com   ———-—–———————-—————

برچسب های این نوشته

ارسال دیدگاه

پشتیبانی