آخرین مطالب سایت در ایمیل شما
اگر مایلید آخرین مقالات سایت 20 میخوام برای شما ایمیل شود کافیست ایمیل خود را در کادر پایین وارد و ثبت نمایید،تا در صورت اضافه شدن مقاله ای در سایت به صورت اتوماتیک برای شما ایمیل شود.

ایمیل خود را وارد کنید:

ابتدا ایمیل خود را به طور صحیح (بدون .www)در کادر فوق وارد و سپس روی دکمه ثبت ایمیل ، کلیک نمایید.در پنجره باز شده کد امنیتی نشان داده شده را وارد نمایید و روی کامل شدن درخواست کلیک کنید.حال کافیست به ایمیل خود مراجعه و ایمیل خود را فعال کرده تا ثبت نام شما تکمیل شود....... موفق و پیروز باشید

بررسی تنش های وارده بر اعضای سازه های بتنی و فونداسیون ساختمان هاReviewed by 20mikham on Jan 5Rating:

شماره پروژه : 36

عنوان پروژه : بررسی تنش های وارده بر اعضای سازه های بتنی و فونداسیون ساختمان ها

تعداد صفحات : 67

شرح مختصر پروژه : در این پروژه تنش های وارده بر اعضاء سازه های بتنی مانند تيرها ، دال ها و ستون ها و فنداسیون ساختمان ها وارد میگردد مورد بحث قرار گرفته است. در اکثر سازه های بتنی تنش های کششی قابل توجهی در نتيجه بارهای وارده و هم چنين تأثيرات غير وابسته به بارهاي خارجي مانند اختلاف درجه حرارت و حرکت فونداسيون ايجاد مي شود.

در این پروژه ، بعد از آنالیز نیروهای وارده بر ساختمان ها به بررسی انواع بتن (بتن ساده ، بتن مسلح و..) پرداخته و کاربرد آن ها را در سازه های بتنی بیان میکند.در بتن مسلح از خواص ساختاری مصالح بکار رفته و به بهترين وجه استفاده مي نمايند بدين معني که بتن نيروي فشاري و فولاد نيروي کششي را تحمل مي کند.طراحان بتن مسلح بايد توجه کامل به کنترل عرض ترک ها و خيز عضو ها علاوه بر تعيين مقاومت کافي آن بنمايند .

در همین رابطه بخوانید :  دانلود پروژه شاخص های حفاری و روش های حفاری در سنگ های سخت

همانطور که میدانید بتن ساده مقاومت کششی خيلي ضعيفي دارد و بنابراين نمی تواند در ساخت اين اعضاء به تنهايی بکار رود اما اگر مقدار کمی فولاد در محل هایاستراتژيک قرار گيرد که بتواند نيروهاي کششي داخلي را تحمل نمايد يک مکانيزم مؤثر براي تحمل بارهاي وارده به وجود مي آيد و در نتيجه ترکيب اين دو مصالح يعني بتن و فولاد بتن مسلح به وجود مي آيد که پر استفاده ترين مصالح سازه اي در قرن بيستم بوده است .

بتن پيش تنيده مي تواند فولاد با مقاومت زياد را با بتن با مقاومت بالا ترکيب نموده و عضو بسيار مطلوبي به وجود آورد فولاد با مقاومت زياد نمي تواند در بتن مسلح با استفاده از حداکثر ظرفيت آن بکار رود زيرا تنش زياد فولاد در اثر بارگذاري سبب خمش زياد تير گرديده و باعث ترک خوردگي با عرض زياد مي گردد که اين نقص را با استفاده از مقدار مناسب نيروی کششی فولاد مي توان از بين برد.

در همین رابطه بخوانید :  دانلود پروژه بررسی انواع سنگفرش ها و تعیین ضخامت سنگفرش

——————-——————-—-——-—     ۲۰milkham.com   ———-—–———————-—————

20mikham.com download دانلود پروژه آشنایی با سیستم های تونل سازی ، مراحل تونل سازی   دانلود مستقیم  :    بررسی تنش های وارده بر اعضای سازه های بتنی و فونداسیون ساختمان

20mikham.com pasword دانلود پروژه آشنایی با سیستم های تونل سازی ، مراحل تونل سازی    رمز عبور فایل   :    www.20mikham.com

20mikham.com size دانلود پروژه آشنایی با سیستم های تونل سازی ، مراحل تونل سازی      حجم فایل    :    ۲,75MB

20mikham.com home دانلود پروژه آشنایی با سیستم های تونل سازی ، مراحل تونل سازی       منبع فایل    :    ۲۰میخوام

——————-——————-—-——-—     ۲۰milkham.com   ———-—–———————-—————

برچسب های این نوشته

ارسال دیدگاه

پشتیبانی